الهامی هم در MMA مبارزه می نماید

به گزارش دَبی بلاگ، مازیار الهامی کاپیتان سابق تیم ملی کاراته بعد از کناره گیری از اردوی تیم ملی وارد ورزش حرفه ای شده و به زودی در رقابت های حرفه ای روی رینگ می رود.

الهامی هم در MMA مبارزه می نماید

عضو پیشین تیم ملی کاراته که نشان برنز دنیا را در کارنامه دارد، دوم اسفندماه در مسابقات MMA به میزبانی ترکیه و در شهر استانبول به مصاف نماینده ترکمنستان می رود.

این رقابت ها از سوی (سازمان (FFC طراحی و اجرا می گردد و حریف ترکمنستانی الهامی پیش از این 5 مرحله در این مسابقات مبارزه نموده و تجربه رقابت در این سازمان را دارد.الهامی نزدیک به سه سال است در رشته MMA (هنرهای رزمی تلفیقی) که ترکیبی از کشتی، بوکس و جوجیتسو است فعالیت می نماید و از یک سال قبل نیز در مسابقات کامبت کاراته نیز فعالیت خود را شروع نموده است.

این رزمی کار کشورمان سال های زیادی به عنوان کاپیتان تیم ملی کاراته مدال های متعدد دنیای و آسیایی کسب نموده و تنها کاراته کایی است که شش دوره متوالی از سال 2002 تا سال 2012 در مسابقات دنیای شرکت نموده است.الهامی دی ماه امسال برای نخستین بار راهی کشور ارمنستان شد تا برای نخستین بار در مسابقات MMA به صورت حرفه ای مبارزه کند اما حریف ارمنی او حاضر به مبارزه کردن مقابل کاپیتان سابق تیم ملی کاراته ایران نشد و مبارزه با رقیب ترکمنستانی اولین مبارزه وی روی رینگ است.

5

پریها: پریها، اخبار، سرگرمی، ورزش، فال، پزشکی، سینما، هنر، گردشگری

مجله سرگرمی: مجله سرگرمی و تفریحی

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 1 شهریور 1400 بروزرسانی: 8 مهر 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 313

به "الهامی هم در MMA مبارزه می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "الهامی هم در MMA مبارزه می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید