آزادپور در سرپل ذهاب بیمارستان می سازد

به گزارش دَبی بلاگ، ملی پوش سابق تیم ملی ووشو بانوان گفت: خوشرنگ ترین مدالم در مسابقات گوانجو را 2 میلیارد تومان فروخته و بیمارستانی در سرپل ذهاب می سازم.

آزادپور در سرپل ذهاب بیمارستان می سازد

خدیجه آزادپور در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران در اصفهان درباره فروش مدال آسیایی گوانجو گفت: خوشرنگ ترین مدال آلبوم افتخارات ورزشی من، مدال طلای المپیک بازی های آسیایی 2010 گوانگ ژو است که برای فروش و شرکت در این کار خیر در نظر گرفتم.

وی با بیان اینکه در سال 2010 با این مدال توانستم ورزش بانوان را در رشته ووشو متحول نموده و تاریخ ساز شوم، توضیح داد: مدال من با مبلغ 2 میلیارد تومان به فروش رسیده که با این پول می خواهم برای بچه ها سرپل ذهاب که بیمار بوده و یا دچار سرماخوردگی شدند، بیمارستان ساخته گردد.

ملی پوش سابق تیم ملی ووشو بانوان توضیح داد: این مبلغ صرف احداث بیمارستان در روستای قره بلاغ واقع در شهرستان سرپل ذهاب می گردد و این بیمارستان به صورت رایگان مردم این منطقه را درمان کند. با این اقدام خیرخواهانه می خواستم دین خود را به مردم کرمانشاه ادا کنم، اکنون بسیار خوشحالم و احساس خوبی دارم.

وی درباره فعالیت خود در رشته ووشو گفت: یک سال پس از بازی های گوانگ ژو از ناحیه زانو دچار مصدومیت شده، چندین مرحله جراحی روی زانوی من صورت گرفت. مدت زمان طولانی را در حال درمان بوده و نتوانستم مانند گذشته در رشته ووشو فعالیت کنم و در حال حاضر، هم بازیکن هستم و هم در عرصه مربیگری فعالیت دارم.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور لحظه آخری، تور ارزان، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

kurdeblog.ir: مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: تسنیم
انتشار: 8 مهر 1400 بروزرسانی: 8 مهر 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 2591

به "آزادپور در سرپل ذهاب بیمارستان می سازد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آزادپور در سرپل ذهاب بیمارستان می سازد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید