آرتتا: فعلاً قصد ندارم بازوبند کاپیتانی را از اوبامیانگ بگیرم، روزی که کاپیتان آرسنال شدم فکر کردم اشتباه شده است

به گزارش دَبی بلاگ، سرمربی تیم فوتبال آرسنال به مهاجم گابنی این تیم درباره تلاش برای حفظ بازوبند کاپیتان توپچی ها هشدار داد و داستانی از روز تبدیل شدن خود به کاپیتان توپچی ها روایت کرد.

آرتتا: فعلاً قصد ندارم بازوبند کاپیتانی را از اوبامیانگ بگیرم، روزی که کاپیتان آرسنال شدم فکر کردم اشتباه شده است

به گزارش خبرنگاران، میکل آرتتا به پیر امریک اوبامیانگ هشدار داد که اگر می خواهد بازوبند کاپیتان آرسنال را حفظ کند، باید تعهد خود را به توپچی ها ثابت کند.

اوبامیانگ اخیراً مذاکرات خود با آرسنال برای تمدید قراردادش را آغاز کرده، اما این مذاکرات به بن بست خورده و این در حالیست که تنها 18 ماه به انتها قرارداد فعلی طرفین مانده است.

آرتتا در این باره گفت: در حال حاضر من فکر می کنم که همه چیز روبه راه است. الان زمانی نیست که من چیزهایی را که در تیم جفت و جور شده است، تغییر دهم چون هنوز کردها و نشانه هایی واقعی که براساس آنها بخواهم تصمیم گیری کنم، ندیده ام. با این حال ما هرچه بیشتر باید در مورد مسئله کاپیتانی تیم مان و همین طور بازیکنان ترکیب اصلی ثبات داشته داشته باشیم. ما با شفافیت بیشتری می توانیم پیام مان را به هواداران منتقل کنیم.

سرمربی تیم فوتبال آرسنال در ادامه راجع به روزی که خودش بازوبند کاپیتان توپچی ها را تحویل گرفت صحبت کرد و گفت: آن روز نمی دانستم که کاپیتان تیم شده ام. وقتی وارد رختکن تیم شدم دیدم که بازوبند کاپیتانی کنار پیراهنم قرار داده شده است. به سمت آرسن (ونگر) رفتم و به او گفتم: رئیس، این بازوبند. فکر کنم اشتباهی رخ داده است. او گفت: نه، نه. تو کاپیتان هستی. احساسی باورنکردنی داشتم، چون با اینکه مدت زیادی از حضورم در آرسنال نمی گذشت، کاپیتان این تیم شده بودم. ونگر درست از همان روزی که من به آرسنال رفتم به من اعتماد داشت و این باعث افتخار و خرسندی ام بود.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور لحظه آخری، تور ارزان، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

kurdeblog.ir: مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 8 مهر 1400 بروزرسانی: 8 مهر 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 4996

به "آرتتا: فعلاً قصد ندارم بازوبند کاپیتانی را از اوبامیانگ بگیرم، روزی که کاپیتان آرسنال شدم فکر کردم اشتباه شده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آرتتا: فعلاً قصد ندارم بازوبند کاپیتانی را از اوبامیانگ بگیرم، روزی که کاپیتان آرسنال شدم فکر کردم اشتباه شده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید